четверг, 6 июля 2017 г.

Посилочка від Вензелика

Доброго вечора, шановні.
Нещодавно я вам вже казала, що у блозі ArtClub UA я виграла приз - сертифікат на придбання товару від Вензелика. Коли я завітала до інтернет-магазину та стала роздивлятися товари для скрапбукінгу, то з початку я майже не розгубилася, оскільки не знала що ж обрати, так все мені сподобалося.

Сьогодні я отримала свою посилочку зі скарбами від Вензелика. 

Особливо приємно розкривати конвертик, дбайливо упакований. 
Крім того, приємною несподіванкою була купка подарунків. 
Окремо слід зазначити, що товар Вензелика - високої якості, кожний чипборд окремо упакований. 
Тепер в мене є багатий вибір чипіків, які завжди надають скрапроботам особливої чарівності та вишуканості. 


Ще раз дякую команді Вензелика за уважність та креативність.
Бажаю вам багато вдячних клієнтів, творчої наснаги та розширення асортименту.

Незабаром очікуйте багато робот з вензелями від Вензелика:)
До нових зустрічей:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий